Friday, November 26, 2010

final exam result


tadi kann , syiro call , tiba- tiba jee tanye , "eh , da dapat da result ?" aku ponn terkejut lahh , "ha ? kau da dapat ke ?" syiro pon mnjawab "dah la" . fuhhh , mmg gila ahh , terkejut beruk aku . aku terus bergegas pegi kat peti surat rumah aku , then , i saw , surat yg tertulis nama ayahku , aku ameklahh . aku da agak , mesti surat result . aku terus bukak surat tuu . ( actually , ni bukan tabiat aku oke . aku tak dia ajar bukak surat orangg , tapi sbb tu result aku , aku terpakse ) then , dgn terkejut beruknyee , aku mndapati result aku agak err . malas nk gambarkann dgn kate - kate . yang pentingg , aku takdok failed . warghhh ! first time babe ! hee . yg aku terkejutnyee , fizik aku tak failed woooo ! mmg terkejut ahh . thanks ckgu fizah . add math akuu punn , takpelahh , mybe mr. lan bagi markah lebih kot . hee . thank you mr. lan . i love you lahh . * sorry , agak keberatan untuk mndedahkan isi kandungan surat ni . HAHAHAH


No comments:

Post a Comment