Tuesday, November 30, 2010

love


youuuhuuu ! lame sudah aku tak tulis pasal cinta kann . yelahh , putus buat sementara waktu . tapi , sementara waktu tu , bukan sekejap bagi aku , aku rase mcm lama sgt sgt . derita sungguh hati ini hidup tanpa dirimu . wahhh ! jiwangg gituu . hahah . memanglahh korang tgk aku happy jee mse single kann , itu luaran shaje sayangg , tetapi hati ini , hanya allah yg maha mengetahui . alhamdulillah , terbuka pintu hati dua insan ini , untuk bersatu kembali . sape dua insan tuuu ? aku ngn bie aku lahh . hadoi . heee . sejak kejadian itu , hidup aku telah kembali complete . hati aku tersenyum kembali . huhh ? peliknyee , mcm mane hati aku bole senyumm . whatever ! suke hati akulahhh . haha . aku betul betul menyesal dgn kesalahan bodoh aku dulu . kali ni , aku berjanji , aku takkan mengulanginyaa lagi . aku akan jaga hati biee aku elok elok . he's a nice guy . aku mmg jahat buat kat die mcm tuu . aku betol betol menyesal . and aku harap , dgn hubungan yg terbina kembali ni , kitorang akan lebih bahagia . wahhhhh gituuuu ! hahah .


No comments:

Post a Comment