Monday, November 29, 2010

wink wink

hmm . don't know where to start actually , hmm . harini , hari yang membosankan bagi aku . sebab , i got nothing to do . duduk rumah jee . tapikann , aku mengisi mase aku dgn bagus taww . jgn nk ckp aku perasan lahhh , biarlahh aku nk berase ponn . nak tau knape aku ckp mcm tuu , pagi tadi , aku bgn pukul 10 la kot . bangun jee , aku terus buat housework . lepas siapp , perutku berase lapar lahh pulakk , then , aku gorengg kuey tiaww , sedap tauuu .heee . tgh hari tadi , aku buatkan lunch untuk family ku , sedapp jugakkk . hahah .btw , look at that picture , hari hari aku bace buku tuu . actually baru 2 hari . HAHA . oopss , not that green one , but , the white one . hee . tiap kali bace jee msty tertidur . almaklumlahh , aku bukan nyee suka mmbace sgt ponn . lately kannn . internet kat rumah aku ni , agak lembab , mengalahkan siput babi tauu . siput babi lagi laju . taktaulahh mnde masalahnyee . nk kate aku tak byr , aku byr jee . kalau die buat hal lagi , insyaallah aku tak nak bayar . HAHAHA . taulahh nasib kauu . aku mmg jahat .



No comments:

Post a Comment