Friday, January 28, 2011

condolesence :'(

assalamualaikummmm . ha ? sape yg meninggal ? mesti korang tertanye tanye kannn . bukan lahh wehhhhhh . condolesence means berdukacita . suke hati akulahh nk tarok kat mne mne ponnn . okeee , the story now is bukan ade sape sape meninggal or haiwan kesayangan mati ke or katak mati kena langgar kee . no no no ! bukan k . story kat sini is about anom hamdan , kakak saye a.k.a besties betis , panties saya yeee . nak tau knapeee ? check this out !

anom hamdan , seorang gadis periang yg comel dan sangat comel , sangat bahagia bile bersama kawan kawan tersayang family tercinta dan bf yg sgt mencintainyaaa . tapi , kebahagiaan dia bersama bf nya telah ,musnah pada tanggal 18/1/2010 . saya sgt berduka cita ke atas kejadian yg sgt perit untuk ditelan ini .

anommm , sumpahhhhh , aku sedih gile bile tau pasal ni . nk nk bile mu cite kat akuuuuu sume yg trjadi . aku harap mu tabahkan diri yeee . aku kannn adeee , kite takkan break , aku janji  , janji aku ni jnji betol tahuuu . bukan janji sampah yg mcm exkau bg tuhhhh . lelaki tetap lelaki dorg akan blahhhh bile dahh nampak pomuan yg mncolok mate die . tak kisah lahh pompuan tuhh mcm mne kannn . dan nasihat aku , tabah kann diri . die nak main main kannn ? biarkan die berfoya foya dulu . suatu hari nanti die mesti menyesal dgn ape yg die buat , and mase tu lahh die baru nk terhegeh hegeh appreciate kite

No comments:

Post a Comment