Saturday, February 5, 2011

the day ! :)

assalamualaikum , okee the day we are talking about is 5/2/2011 . hari terakhir aku berada diluar . 6/2/2011 , tepat ja,m 5 petangg , aku dah kne masuk ke alam aku yg lain iaitu alam STUDENT . aku akan di hantar oleh parents aku ke hostel , seperti yg korang tau lahh aku ni budak hostel . see you all again on cuti seminggu bulan 3 nanti k . soo sadd to say byebyeee . but i must go .

5/2/2011 , aku mghabiskan masa aku dgn ,
     1) siapkan homework yg tak siap bersama sama fateng di kuantan public library yg terletak kat tgh tgh bandar kuantan tuhh . tapi , tak ramai yg menyedari kehadirannya . sungguh sedih .
     2)hangout with mygirlfriends , anom fateng hanis . melalak di apple k sebentar . 10 lagu amat berbaloi dgn hanya kne byr rm10 dgn bilek yg selesa dari karoke jamban . thanks to fatengg coz memperkenalkan kitorang dgn karoke yg tak mahal mcm slalu kitorg pegi . jimat duit akuuu . hahah
    3)finally , hubby aku dtg , hang ngn kitorang skali , ohh god , i really really miss him . perot aku dah kelaparan tak sabarsabar nk g mkn . before g mkn , jmpe fana hamiz anas kat popular . tak bole nk lepak lame ngn dorang . dorang nk g tusyen .
   4) lepas mkn , kitorg menuju ke ecm . mcm biaselahh , kalau hangout , tak lengkap if ronda ronda kat 1 mall je kannn . haha . before tuuu , jmpe kak syidah kat depan clotz , ohhhh i miss you sys . jumpe yaya jgak . but die da nk balik tak bole nk hang samee . and not to forget , jmpe diyana amar jugak kat situ . wahhhh , da mcm reunion dahh . buat pejumpaan pulak kat depan clotz tuhh . hahha .

here are some pictures ,
YEAHH ! with hanis maisarah and mybieee !

YEAHH ! with fateng .
yeayyy ! minnie and mickey mouse is our love symbols . this mouse's couple are given by biee saye . thanks bie !
mickey mouse will never leave his beloved minnie . and minnie will do the same thing also . i love you !

kepada kawan kawan saya , yg sudi teman saye kua smalam thanks sgt sgt . saye happy sgt semalam . tanpa korang , siapalah saya . :) adiosssss

No comments:

Post a Comment