Friday, March 4, 2011

smkaa sports dayy !

youuuhuuu ! a lil bit late post entry ni . lately aku sibuk sgt , sejak duduk hostel ni kannn , online ponnn da jaranggg jaranggggggggggggggg sgt sgt sgt . ni aku nak crite skit pasal hari sukan akuu . hee

 untuk pengetahuan korangg , selama 5 tahun aku bersekolah di smk alor akar , nilahh kali pertamanya aku melibatkan diri dlm acara balapan iaitu olahraga . woaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh ! hebat tak hebat takkk ? tak langsungg kannnn . hahah . yelahh , aku hanya insan biasee yg tak mampu nk berlari laju laju mcm korg yg hebat hebat tuu kannn . tapi , aku tetap nk bangga sbb aku dpt menyumbang mate kpda rumah sukan aku , HIJAUUUUU ! go green goooo ! hahah . aku dan kawan kawan dpt tempat ke-3 dlm acara 4X100meter . bukan calang calang tawww . 400 , jauhh tuuuuuu . tak sngke pandai jugak aku berlari . haha . tulahh satu satunya acara balapan yg aku sertai .

koranggggg , aku masuk perbarisan jugak tawww . ala yg duduk kat dpan skali , pkai baju cntik cntik (cantik keeee ?) , pegang sepanduk tuuu . hahaha . kalau bukan sebab pakai baju cantik , jgn harap aku nak join tahuuu . hahah . perbarisan ruimah HIJAU ,dapat tempat ke-3 jgak taww . thanks kpada korangg yg byk bg kerjasama , terutama skali team perbarisan rumah HIJAU . GOOOOOOOOOOOOOOO GREEEEEEEEEEEEN ! WE LIKE TO MOVE IT MOVE IT , WE LIKE TOOOOO , GOOOOOO GREEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNN ! sayangg koranggggggg ! <3 <3 for sure i will miss all of your cutiest attitude . :'(

maklumat tambahan yeee , semua harus baca . hahaha . rumah hijau telah menjadi juara keseluruhan kejohanan sukan smk alor akar 2011 . alhamdulillahhh ! thankss to teacherss yg dah byk berkorban untuk kitorangg dan untuk atlet atlet juga . tanpa korangg , tiadalah rumah hijauuu . cehhhhhhh ! haha
yeayy , ktorang menang . mcm mcm acara kitorg masok . lompat katak , lompat gjah . mcm mcm lahh . :)
ni masemajlis yg paling menyeronokkan . majlis penyampaian hadiah . :)
youhhuuu , nampak aku takk ? hahaha . i love rumah hijauu
ni mase on the way nak balik ke rumah panjang kami . ;)
biee , thanks for comingg . i love you lahh , muahh muahh . :)
 you allssss , sorry , gambar lambat sampai . laptop aku buat jenggg arituu . maaf yeee . :)

No comments:

Post a Comment