Friday, April 15, 2011

april : busy buy busy and busy

heyoooo . sudah lame tak berblogging . rindu gila sihh . sorry koranggg , bulan ni i'm a kind of busy . too busy actually . bulan ni saku byk sangat aktiviti yg aku kne involved and attend . hopess bulan ni je busy . next month , jadual bnerjalan seperti biase okayyy . haa ? nak tau ape aku buat . okeee , check this out !

2nd april
 hangout with spender kuu , anom hamdan and sheeya rawkss . dan pada malam hari , hangout bersama sama family ku yg tercinta . :)
otw nk photoshootlah konon . haha




apple k

with sheeya rawks
with spender ku . anom hamdan



dinner with my fanily at ana ikan bakar petai


trying crispy popiah kat dpn careffour

3rd april
fara's birthday party . hangout bersama sama birthday gurl , bie ku yg tercinta , and my lovely girlfriendsss . happy birthday fara . aku enjoy sangat . aku harap kau pon enjoy jugak . heee

with birthday girl :)

oreo and chipsmore


with ieyra yaya

with hadaina yorke

more photos ? go to fara's fb . :)
5th april
latihan bersepadu kadet pertahanan awam di pejabat pertahanan awam kuantan . iloveyoulahh  all kadet kadet ptahanan awam of smk alor akar . :)

11th april
tournament handball di sk jaya gading . yeayyy , kitorang dpt johan tauu . hebat takk ? ahah . johan kumpulan jee . and dapat pergi suku akhir bertemu dgn sm seri mahkota . smpai di situ sahaja perjalanan kami . kami tewas mengalahkan mereka . seri mahkota adalah satusatunya skolah yg berjaya mengalahkan kami pada hari tersebut .  kami pulang dgn perasaan yg tidak hampa , tetapi happy sebab suku akhir dah cukup berbaloi bagi kami . kitorang tak training pon , tapi dpt pegi suku akhir taw . korang adee ? hahahha . congrates to smk alor akar handball teamm . aku sayangg korang sangat sangat . mmuaaahhh .
player player yg comel loteyyy

striker yg bambb .

goalkeeper yang katangg


12th & 13th april

pc team

gamba gamba ni aku seludup kat blog fana . haha
perkhemahan bersepadu kadet pertahanan awam peringkat daerah di kem damai . semua aktiviti berjalan dgn lancar . kali ni aku tak nangis mcm tahun lpas . haha . sbb dorang sume baik baik and comel comel blake . haha . seronok sgt bersama sama dorang selama 2 hari 1 mlm . walaupun penat , pengalaman yg aku dpt amat berharga . this is my last year . thun dpn da takdek da . :( tak suke lahh aku jadi tua ni . aku join , pertandingan pertolongan cemas , malam kebudayaan , dan kawad kaki . team aku dah buat yg terbaik . kitorang mng pasukan paling bekerjasama , and naib johan untuk mlm kebudayaan . alhamdulillah , ade jugak hadiah kitorang bwk balik walaupun tak bnyak . congrates to smk sungai soi yg telah mnjadi juara keseluruhan

ohhh lupe nak masokkan skali . setiap hari sabtu , aku akan ada kelas tambahan . hari skola pon ade klas tmbahan . fuhhh , busy busy busy . takpelahh . untuk mase dpan aku jugak . support aku yeee . iloveyoulahh . mmuahhhhh.

No comments:

Post a Comment