Saturday, April 30, 2011

hari terbuka asrama

wahhhhh , hai semuaaa . rindu gile wehh nk berblogging . da lame aku tak update blog aku ni kan . sorry sgt sgt sgt . busy gilaaaa lately . hari ni 30/04/2011 iaitu hari anugerh cemerlang smk alor akar and hari terbuka asrama . pasal hari anugerah tuu . kite tolak tepi yee .aku takdek kne mengena pon ngn yg tu . aku just terlibat dgn hari terbuka asrama je .

oritee , lets talk about hari terbuka asrama . boleh dikatakan dlm masa seminggu , aku dan kawan kwan bertungkus lumus nak hias dorm kitorangg . bagi cantik . nak menanglahh katekan . ktorang kan senior , malulahh wehh kalau kalah ngn junior . jatuh saham bskl . haha . kitorang punyelah smgt smpai sanggup bersengkang mate and ponteng prepp tau takkk . tettttttttttttt . hahah . aku seronok sgt dpt work together with them . korang penah ke panjat loker , and duduk atas loker tu berejam rejam , sebab nak mewarna ? tak penah kann ? aku penahh . that was a really great experience for me .




haaaaa , yg kat atas tu sebahagian dari kerja kerja kreatif ktorang . ade byk lagi taww , nak tgk ? dtg dtg lahh hostel aku . hahahahha
koranggggg , thanks for being involve in our huge project . wahhhh . hahahah . i love you lahh kawan kawan . mmmuuuuaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh !

No comments:

Post a Comment