Friday, April 1, 2011

please help me !

urghhhhhhhh ! arghhhhhhhhh ! warghhhhhhhhhhhhhhhh ! sobbb sobbbb :'(

hmmm , ape aku tgh buat ni ? aku tak sedar ke spm da dkat . skrg da bulan 4 . knape aku rileks rileks lagi  . please lahhh aida . wake up , sedar sedar lahh . spm is the most scary things to me noww . datangg hantu haram jadah sume aku da tak takot dahh , yg aku tgh takot skrg ni pasal spm . my job now is study study and study . mampu ke aku buat buat sume tu tanpe tuisyen ? mampu ke aku ? yesss . aku mampu , aku bole buat . kawan kawan kann ade . dorang bole bantu aku jugak . aku akan berusaha . aku adlh harapan keluarga aku . parents aku berharap gile kat aku . kalau aku  gagal , hurmmm . mesti hampa gile mama and abah aku . skrg aku tgh menangis nangis , menitik nitik airmate aku kat keyboard laptop nihh .knape kau nangis wehhh ? tak gune lahh nangis nagis aida , kalau kau sedar , tapi kau tak buat , tak gune jugak wehhh . bile da sedar nih , rajen rajen kanlah diri kau study . ikot kau lah nk buat mcm mane pon , nk buat study group ke , ape keee , lantak kau . and satu lagi , yang paling penting , jangan lupe allah . allah je yg bole tolong kite mase exam nti , orang lain da tak bole dahh . so , buat ape yg disuruhNYA , okee

entry ni sedikit sebanyak membantu menaikkkan semangat aku . haishhh , debor parok wehhh nk spm ni . koranggg , tolong doakan kejayaan aku k . semoga allah merahmati korangg . aminnnn . dan semoga aku dapat 9A+ SPM ni . aminnnnnnnn . 

No comments:

Post a Comment