Tuesday, June 7, 2011

cupcakes !

pada hari selasa , saya dan kawan kawan meluangkan masa bersama sama di berjaya megamall kuantan . woaaa , lame tak tulis karangan , lintang pukang ayat . lets do the manual one . haha . kitorang pergi tgk nur kasih . at last tercapai jugak hasrat aku nak tgk cite tu . aku sangka aku takkan jumpa dah cite tu . okayy , mehh nak cerita pasal nur kasih .

daripada 10 bintang , 15 bintang aku bagi . woee , dasyat gila cite tu doe . congrates to that movie kerana telah berjaya menerima air mata sebaldi daripada aieda rosmaieda . haha . masa gua tgh sebok memerah air mata dan hidung , layan cite tu , ada lah makhluk allah kot , sebok nak kacau gua n kawan kawan . haishh bikin gua panas ni . bukan setakat dlm wayang je , smpai keluar pon sebok lagi . haishh , mati jugak budak ni ngn balak gua kang .

 *apple k , dah jadi kewajipan kot bagi aku  . kalau pegi mane mane mesti kne nyanyi . bab kata org tak lengkap hidup kalau tak buat . haha . aku dan kawan kawan menggilakan diri di apple k . jgn terkejot wehh , farah(baju putih) pon nyanyi jugak taw , mmg happening lahh , pening aku . haha
 * melantak di mcd . kalau klua hang out . tempat mkn mesti jadi masalah . semua pening , taktau nak mkn kat mane . lepas ulang alik dari pizza ke rasa mas , rasa mas ke mcd dan ke piza balik , then kami mengambil keputusan untuk mkn di mcd . haha
 * sekeping gambar hodoh dari aku yg hodoh . ini perkara wajib yeaa . haha
*yeahh , ni zawin and farah . sedangg menuggu kedatangan syiro , sempat snap sekeping . lambat betol syiro ni . haishhhh .

No comments:

Post a Comment