Saturday, July 23, 2011

entry for yesterday

hello everyone ! i'm back ! again ? ya , again . kenapa ? tak suke ke aku update blog aku yang dah bersawang ni ? so ? do i care sayang ? apa apa jelah . aku agak kemalasan jugak nak post entry ni sebenarnya . sbb malas nak on laptop . busy sgt kerja melambak lambak . kalau aku dah on laptop , then internet is connected , paham paham jela apa yg akan jadi ye . okay , lets move on . ini hanya mukadimah . jgn nak ambil serious sgt .

pada pagi sabtu yg amat indah , dgn penuh rahmat , i start my day with smile :) bangun bangun tido je , terus pergi kat cermin dan SENYUMMMMMMMMM ! haha . knapa dgn aku ni , mcm gila je kan . 8.00 a.m , riding a motorcycle , where to go ? pergi sekolah lah . ada kelas addmath . nak jumpa mr. lan . hee . seronoknya . dengan keyakinan yang tinggi , memakai jersi skuad bola sepak kebangsaan , dengan semangat kenegaraan yang tinggi , dengan harapan bahawa malaysia akan menang menentang singapura (tapi hampeh) , dengan tidak berlesen motor , aku dengan tenang menunggang motorsikal tu . muka aku , kau jangan cakaplah , belagak mcm org dah ada lesen . yess , akulah minah rempit yang polis cari kerana menunggang tanpa lesen . -,-" ada aku kisah ?

selepas 2 jam menahan kelaparan , perut dah main lagu kisah dongeng , sob sob sedih plus lapar . vrooommm vroommm tc everybody ! eleh , naik icon je kot sound effect beriye . we were having our breakfast ,  no lunch lah , no ! breakfast ! shut up lah ! we were having our first meal on that day at macdonald teluk chempedak . ( we : aku , tirah , syiro , marisa , anas )
pemain bola sepak sesat

you rocks girls , like the rocks under the jambatan . haha

eh , style apa pulak ni . love tak menjadi . nampak sgt  bukan kaple . haha

makan makan makan , ohh sedapnya oh sedapnya . omg ! it's almost 12 , i got to go guys . aku dah janji ngn family aku , nak ikot dorang pergi tempah baju raya . harap maaf , agak selok ye kerana , saya lah orang yg paling lambat menempah baju raya untuk dijahit ."kot" .

pukul 2 . sayang  rumah sayang dekat lorong yang mana satu ? bie lupelah . dah penat dah bie pusing , tak jumpe jugak . seee ! itulah perangai bie saya , dia pelupa orangnya . haha .  lorong rumah aku pon die boleh lupa kat mana . hadoi ! then , we make our way to megamall , shopping alat tulis dan buku buku yang patut dibeli .

actually , motif kitorang kelua harini just nak menyiapkan assignment yg diberi oleh lacturer bie aku kepadanya . kat mana ada wifi ? and tenang , and sesuai nak buat assingment ? tc ! on our way to tc , bie aku dah pening kpala dah , sbb tak makan punya pasal , i try to cheer him up , tak seronok lah kalau die monyok je . tut tuttttttt tuttttttttt , he got a message ! ohhhh , that spoiled my mood . i wanna cry ! tapi aku tahan je .  senyum pun dah tak boleh . erghhhh , what's wrong ? aku yang cheer kan die , aku pulak yang nak menangis . ini tak boleh jadi . lupekan jelah aieda . disebabkan kemalasan untuk beratur di kaunter mcd yg sentiasa dipenuhi org . mcd again ? ya . kitorang drive thru je . haha .

then mkn kat kiosk mcd tu . mood aku kembali normal mse kat situ . sambil mkn sambil siapkan assignment . haishhh ni aku nak mrh ni , wifi tak boleh pakai , takdek coverage . its okay . not a big problem , aku bwk broadband . tapi , takdek coverage jugak . bengkek rase . terpaksa lah pakai otak . around 4 , anom ngn lin smpai , seronok ler tu , baru habis dgr ceramah memandu . cemburu menghantuiku . bila lah aku nak buat lesen . then dorang pergi untuk buat hal masing masing , meniggalkan aku dan ajay dgn assignment yg belum siap tu .

bie saya yang rajin . nice scene right ?

ni je yang aku mampu post . malu lahh nak overpost dpn dia . haha

eh main lastik pulak dia  . comel bie mase ni . mcm budak budak :)
takdek coverage , hurmm mcm mane ni . kitorng pun pergilah untuk mencari destinasi yang jauh daripada tc , maybe kat sane ada coverage . dgn meninggalkan anom dan lin kat situ . don't worry ye sayang , japg kitorang ambik korang . hee .  then smpailah di padang garuda . hoi , nak main bola ke kat situ ? bukan lahh , tempat ni cantik tahu ? dan tenang . duduk mengadap tasik , broadband pun dipsangkan , yess ! apa yg kitorang agak , tepat sama sekali , ada coverage . selama 5 minit searching information , baterry laptop plak low . hurmm , terpaksalah tangguhkan kerja tu . seronok jugak lepak kat situ , tenang je tahuu . tempat pun cantik . hello , its 6 already , masa untuk hantar lin balik . dan masa untuk balik . hurmmm sedihnya . lepas ni dah susah da nak spent time ngn si botak saya ni . haha . i'm just kidding "shark" . haha
dua gadis pengatan :)

No comments:

Post a Comment