Saturday, December 31, 2011

happy new year !

hello readerssssss ! mmuahh sikit . hee

its new year guys , new year ! tahun baru !

hee . aku menghabiskan hari  terakhir pada tahun lepas bersama : (tahun lepas ? haha . mcm tak caye je)

my bie lahh . hee . siang tu spent time dgn bie saya . tapi yang tak bestnye die tak berape sihat pulak . hmm . kesian die dah berape hari dah sakit . so i decide to cook special porridge for him . hee . then aku teman die tgk suatu malam kubur berasap . aku dah tgk dah cerita tu actually . tapi demi dia , aku sanggup tgk untuk kali kedua . lagipun cerita tu best ape . lawak doe . first time aku tgk mmg terbahak bahak lah aku gelak . tapi second time ni tak berape nak terbahak sgt da . sbb da tau jln cerita die . then die plak teman aku bli brg sikit utuk PLKN . err mmg tak patut aku gunakan mase di hari terakhir 2011 ni untuk PLKN . err

new year's eve . mase untuk girlfriends pulak . haha . aku dan anom , fateng dan tasha byk menghabiskan masa new year's eve kitorg di dlm kereta , dgr lagu industan , lagu techno sume mmg syok ah . knpe dlm kereta , sbb jalan jem nak mampus . semua org berasak asak nak pegi tc termasuk kitorg . haha . entah apelah yg ade kat sne ehh . curious jugak aku ni . mak bapak aku dah seronok enjoy kat sne , kitorg stay terperap di dlm kereta . then , abg anom mengambil keputusan yg bijak dgn tidak membenarkan kitorg ke tc sebaliknye die suruh pergi tg lumpur plak . die nak blnje mkn . good idea kann . mmg bijak ah . perut aku pun tgh lapar doe .

selamat tahun baru semua . semoga tahun 2012 ini akan menjadi lebih baik daripada tahun lepas . dan kepada semua calon spm 2011 diharap kita semua mendapat keputusan terbaikkk , cemerlang gemilang dan terbilang  . straight A'S ! aminnnnn . 

No comments:

Post a Comment