Thursday, December 22, 2011

masa untuk mengeluh

heyy korangg ! :)

semalam , ade posmen naik moto dtg cari aku . apehal lah pulak mamat ni . mengganggu ketenteraman aku betol lah . haihhh . " dik , tolong tulis name , no ic ngn tanda tangan skali eh " . ohhh my gosh ! surat dr PLKN ! erghhhhhh . asal lah pulak posmen ni jumpe rumah aku . kalau aku tau awal awal lagi aku dah halau posmen tu , suruh adik aku ckp aku takdek ke , or anything . errrr .



# 1 month before 

yaaa , aku dapat tau , aku ditempatkan di mana dan dapat panggilan pertama . duhhhh -,-" tak sempat aku nak cari duit . tapi bagus jugak kan . sbb ayah aku bukan bg aku keje pun . so , lebih baik aku pegi dari buang mase dan membesarkan badan di rumah . mane lah tau kalau aku pegi sne nanti bole kurus kan  . haha . tulah matlamat utama aku :D

# 1 week before 

hmm . lepas aku selongkar sume surat yang ade dlm sampul surat ni , byk mnde lah pulak aku kne buat sbelum pergi . aku igt kne pegi mcm tu je . err . sengal betul . kne amek gambar passport lah , medical check up lah , kne bukak akaun BSN lah . byk kje lah pulak .err . mcm byk sgt je alaun smpai nak berakaun akaun ..

times flies . one week left for me to enjoy myself . hmm . :( yess , i'm going . orang ckp sape dapat panggilan pertama , die budak baik . so , aku ni budak baik lah kan . heee . puihhhh ! mencarut je sume tu . ade je kawan aku yang lagi lagi dan lagi baik dr aku tak dapat panggilan pertama pun . sume khabar angin tu adalah mengarut dan mencarut . pandai pandai je buat cerita . -,-"

ASSALAMUALAIKUM :)


No comments:

Post a Comment