Wednesday, March 21, 2012

result moments !

assalamualaikummm . :)

sebelum result : tidur tak lena
                        mandi tak basah
                        makan tak mau   
                        kebuluran
selepas result : happy
                       kecewa sedikit
                       kelaparan
                       nak makannnnnnnn !

kenapa kecewa ? sbb result chemist menghampakan . baru je pasang cite cite nak jadi pharmacist , kne lah cabut balik nampak gayenye . hmm . aku besyukur sgt dgn apa yg aku dpt smalam . aku dah buat yg terbaik , dan mungkin tu je yg aku mampu . alhamdulillah . :) lepasni , aku knelah cari cite cite lain plak . tolong aku eh kwn kwn . masih buntu ni , taktau nk amek course ape :(

sekalung ucapan tahniah diucapkan kepada 29 pelajar cemerlang spm smk alor akar . ade kwn aku taww , nur hafizah zakaria (yg baju biru pakai speck tu) hee . nak tau ape rahsia kejayaan die ? study depan tv . hebatkan anak pakcik zakaria ni . haha . tahniah sayangg !

kepada yg kurang bernasib baik , jangan cepat putus asa ye . perjalanan kite masih jauh . dan sentisalah lakukan yg terbaik dlm ape jua bidang yg kita ceburi . mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku . allah maha adil dan maha mengetahui . bersyukur lah dgn nikmat dan kurniaannya . assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment