Saturday, December 25, 2010

formspring ! :)

assalmualaikummmm ! youuuhuuu . come come comee , nak bgtahu ni , sye suda ade formspring . (selokkkk). bialah aku nk selok wehh . aku tau lahh kau da lame adee . yelahh , aku ni kann ketinggalan zaman sokmo . dahhtuuu , ade aku kisah ke kau dahh adee ? oopppss , teremo pulak . harap maaf . kpda anda yg membace entry saya ini , untuk menanyakan lebih lanjut tentang saya , comment sahaja di blog ini , ataupun tnye lahh dkat formspring saya  http://formspring.me/aiedarosmaieda . insyaallah , saye akan mnjawab semua pertanyaan anda . :)

saya tak ramai kawan lagi dekat formspring ni . baru buat lahh katakan . asyik muka same jee kua kat stream tu , anom hanis anom hanis pastu org yg takdek muka tuu . hahha


tengok tuuu . asyik budak ni je yg tanye . takdek orang lain keee ? aduhh . soalan ie susah sgt lahh . hahhah . iloveyou anungggg . haha

facebook , blogger , formspring aku da ade . nanti nak buat twitter pulakk . hahahhah . adiossss !

2 comments:

  1. AHAHAHAHH ! awakk anom tu sape ? kenal kan kat saya boleh ? heeee . geram saye tgk die wak <3

    ReplyDelete
  2. awak ni buta lagi rabun keee ? anom tuu budak kat dlm gmbar tu lahh . anok hamdan , knal dok ? haha . takyah knl lahh . die bukan baik ponnn . hahah

    ReplyDelete