Tuesday, December 28, 2010

what am i doing on 28th december 2010 ?


assalamualaikummmmmmm . amboihhh , panjang benor kummm nyaaa . biasa lahh , gimik je lebihh . heyy semua ! aieda here . of cos lahh aieda , dah nama blog saya kannn . okeokeoke . stopppppp ! dahh , taknak melalut lebih lebih daaa . who wants to know what am i doing on 28th dec. 2010 ? pick up your nose . hahahhhaha . amoihhh , lubang hidung sorang2 da mcm ekzos kapal layar dahhh . huh ? kapal layar ade ekzos ? haaaaa ! lu pk lahh sendiri . hahah .

wowowooooo ! bawak bertenanggg . tak masuk point pon lagi ni . yg kat atas tu baru mukadimahh ye sayangg . heeee . ni baru nk bagitau perkara sebenar ni . check this outtttt .............

pd 28 dec. iaitu hari selasa , saya bangun seawal 8 pagi . wahhh ! awal tak awal takkk ? nak tau knpe saya bgun awal ? sebaaaaaaaaaabbbbbbbbbb , saye nk hang outttt lahhh . hahah . dgn sapee ? haaaaaaaaaaa , kalau dahh buang tabiat bgun awal just sebab nk hangout tuuu , lu pk lahhh sndiri saye nk hangg ngn sapeee . okeoke . tuuu baru tujuannn . mari kita masukkk isi kandungannyepulakkk . check this outtt ...........





okeeeee ! introduceeee , this my hubby . wahhh . saya sayangg dia sgt sgt . smlm agak sedih sikit , saya takut smlm hari last kitorg jmpe . hmmm . sob sobbbb . :'( saya spm next year ! mybe kne masuk hostel . erghhhhhh ! saya harap , hubungan kitorang akan kekal smpai bila bilaaa . aminnnn . doakan kitorangg yeee .







kitorang try tempat karoke baru kat mega , apple k . heeee . baru rasmi smlm tawww . lpas dorangg rasmi , ktorg terus pegi . manelah tauuu , die bg karoke free kee . yelahhh , baru bukak kannn . last last , hampehhhhh ! kne bayar jugakkkk . melayanggg duit aku . tapi , berbaloi jugak lahhhh . servis die bole dikatakan oke lahhh . dilayan dgn begitu baik lagi . wahhhh ! lagu lagu die ponn gempakk . byk gile lagu baru , cari jee lagu baru ape yg korang nk . hahah . smlm kitorg menggile dlm bilik ni . gempakkkk wooooo ! haha





haaaa . ni photos mase dah nak balikkkk . last snap lahh ni . thats why lahhhh , agak kegilaan yeee . harap maaf . hahah . lelaki yg berbaju hitam tuuu , bf anom hamdan , azli hanis name die . die pon kne masuk hostel jugak next year . kesian kann kitoranggg . terpaksa berjauhan dgn org yg tercintaaa . huhu . :( daa tak best . cuti skola rase mcm skjap jeee . tak sgke , kitorg da form 5 da next year ( saya ,anom , hanis , azli ) bie saya tak termasuk sbb die da tua . hahahahhaah . 18 suda diee . hmmm . hopess , cinta aku dan bie akuu , and anom dan bie die is everlasting loveee . adoi ! sedih sedih . aminnnnnn ! thats all , adiossss ! :)

No comments:

Post a Comment