Friday, December 31, 2010

byebye 2010 ! :D

assalamualaikummm . hahha . jahat betul tajuk di atas ituuu . hanya org yg terdekat dgn aku jee tau knapee aku buat muke senyummm beriyee mcm ni :D . haaa ? apee ? cakap kuat sikit ! tak dengar lahhh . mmglah tak dgr . bukan bole call pon melalui blogger ni . hahah . LUKENABEBBB ! ohhh , korang nak tau jugak ehh ? adoi . tak payah lahhhh . hmmm . hummm . himmmm . erghhhhh . yelayela . aku crita k . degil betul . babab karangggg !


begini critanyaaa , tahun 2010 , mmg mninggalkan byk knangan kat akuuu . kenangan manis dan pahit . tapi yg aku tak bole blahhh nyee , kenangan pahit tuu , telampau pahit untuk ditelann . mcm ditelan mati bapak , diluahh mati makk . haa ? ape kne mngenanyaa ? mcm nilahh budak zaman skrg . anta pegi skola suruh blaja , ni kau pegi ponteng kelas nak buat apeee ? *tetttttttt da kantoi . smpai peribahase pon salah guna . okeoke . aku taktau knpe , aku rase thun 2010 lahh aku paling nkal skali kat skola . darah tgh panas biaselahh tuuu . nk kecoh kat sume yg die da besar , tuu yg kpale die ponn besar tuuu (besar kpala) . lahh stakat tido dlm klas tuu pekara biaselahh kannn . tapi masalahnya , aku bkn buat pekare biasa tuuu , tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku buat pkare yg sume ckgu akan marah , iaituuuuuuuuuuuu haaaaaaaaa .................. pandai pandai lahh kau nk ckp ape . hahah . conclusionnyeee , 2010 is the worst year yg berkaitan dgn skola .

about love pulakkk . haaaaaaaaaa , smuanya berjalan dgn lancar . 2010 byk mengajar kami untuk jadi lebih matang dlm perhubungan , belajar untuk hormat antara satu sama lain . untuk percaya , untuk jujur , dan untuk setia . tapiiiiii , bab  setia dgn jujur ni , aku kalahhh .aku berpaling tadah dlm hubungan aku dgn dia tnpa pengetahuan dia tapi atthesametime kepercayaan die kat aku tak penah kurg . aku rase serba salah dan aku buat kputusan untuk memutuskan hubungan dgn pihak yg setangigolahantu itu . kemudian , aku teruskan hubungan sperti biase dgn cinta hati aku . tapi , hubungan kitorg tak dpt bertahan lama . aku dah mnjadikan perjalanan hubungan cinta kitorg berhenti untuk seketika . alhamdulillah , insan yg berhati mulia ini sudi untuk terima aku kmbali di sisi dia . conlusionnya , aku akan lebih matang dlm becinta dan aku takkan pandang jantan jantan yg hanya nk rosakkan aku dan hubungan aku dgn bie aku . :)

 F.R.I.E.N.D.S  2010 , adalahh tahun terbaik dlm bab kawan ni . aku sgt bersyukur , sume kwn kwn aku adlh org yg boleh aku percaya , berkongsi , dan holding hands together to face any situation . baik kawan kat skola , atau kawan kat luar , atau kat mane mne jelahhh . cehhhh . aku bukan nk show off yg aku ni ramai kawan , ramai keeeee ? tapi , aku nk berbangga yg aku ada kawan yg boleh dipercayai , sharing laugh and tears , sharing money . sharing shirts , sharing pants , and mcm mcmlahh kite kongsi . hulurkan tgn , ringan kan beban . kau adeeee ? takdek kannn ? kwn stakat nak kejar market , nak buat ape sayangggg oi kalau hidup tak bhagia ? terase hati , touchinggg touching , kau lebih kan dia kau pinggirkan aku , kau syg dia lebih kau syg aku sikit , semua tu pekara biase. semua masalah dpt diselesaikan dgn berbiincangg . kalau tak selesai jugakk , tadah tangan , mohon pertolongan dgn maha berkuasa . conclusionnya , banyakkan besabar dlm mghadapi pelbagai jenis kwn . manusia ada pelbagai ragam dan perangai dan sifat . tangani dgn kelembutan , bukan dgn kekerasan .

adoiyyyyy , kalau nk ditulis tentang semua aspekkk . smpai januari 2012 pon takkan habis . big big topics kat atas tuuu , bagi impak yg agak besar kat aku pada tahun 2010 . family tak penting ke ? haaaaaaa , tak reti bace kee sayanggg ? saya ckp impak/kesan . family saya pentinglahhh . the most important in my life tu . tapi , dorg tak bagi impak pon kat sye sbb layanan dorg kat sye setiap tahun adelahh same . tak kuranggg ponnn . yelahh aku kann kakak . :)

 p/s : saya harap tahun 2011 akan lebih bagus daripada 2010 . pekara pekara pahit yg berlaku kpada saya pada tahun lpas akan saya jadikan pengajaran .  pekara pekara yg manis akan saya jadikan kenangan . and the most important is 2011 is a big year for me . i am a spm candidate now . the most important part in student life . please pray for my success . may allah bless you for your kindness :)

new year's gift !

nike sneakers . actually aku nak yg lain , tapi aku takot tak pakai . so , aku pilih lahh yg ni . suke hati je pilih pilih . kesian ayah aku kne byr . takpelah , hadiah , bukan slalukann abah . thanks abah . iloveyou . i'm so excited to wear this beautiful white-purple shoes . i wear it already on 31st dec 2010 . finish up my 2010 dayy . :)
 pssssssssssttttttttt ! ade lagi actually . tapi malaslahh nk tunjukkk . nanti basi pulakkk . hahaha .adiosssssss !





No comments:

Post a Comment