Sunday, January 2, 2011

new year , new day , new story ! 1/1/2011

assalamualaikummm , this is my entry for this new year . ringkas jee . sbb , saya nak korang faham cerita saya , melalui photo photo ini . :) saya da tak larat tahu nak tulis cerita panjang panjangg . dahh la  nak edit gmbarnyee sekian hal . aku nak edit sikit jeee , tapi berejam rejam nk menunggu picnik loading . lpas loading , loadingg , loadinggg loadinggg , loading lagi .  kalau loading tu sekejap takpeee .
masyallah , bapak lahh lamenyeee . okeokee , seeee ! aku dahh membebel . bile marah jee , nilahh keje akuu , boy yang begambar ngn aku ni jee tau mcm mne . hahhaha . sape boyy tuuu ? tetttttttttttt . jantung hati saya lahhhh . hahha :)

wehwehhhh ! tgk niiiii . hahah . dua dua gilaaaaa ! :)


awwwww ! i likeeeee . soo sweet . :) hahah

ini anom dan lee . ni last dorg meet bfore lee masuk hostel . sedihh betol . kesian dorg . :(

saya bahagia bila bersama dia . dia air mata saya , dia senyum saya , dia gelak tawa saya . he's everything in my life . thanks bie . 
sorry , agak lambat aku edit post ni . and terpost entry yg tak siap . sorry yawwww ! thats all . adiossss !

No comments:

Post a Comment