Wednesday, December 15, 2010

no title ! hahah

morningg allss ! tadi , aku skodeng blog anommmm , die ckp die tak bole tido . kau tak bole tido ? kasihan dey loooo . hahahah . actually , aku pon tak bole tido gak smlm . tak tahulahh napee . mate ngantuk , tapi tak bole nak tido . pelik kan kan kannn . anomm , did you think what i'm thinking ? haaaaa . aku rase lahh sbb kite selok sgt nak kua arini kot . maklum lahh , dah seminggu 3 hari tak kua kannn . lame tuhhhh . sengsara aku dok umah . *ayat org tak penah nak dudukk rumah . for you alls punye information , aku online kat dapur ni tahuu , sambil masak gituu . bukan sbb nak cari resepi ke apee , tapi , selok nak blogging . hahaha . * aku ni mmg speisis selok . tuan tuan dan puan puan , ari ni  aida nak masak , kari kepala manusia yeee . care - carenyee , kite sembelih , kpale kpala manusia , yg sedangg enak dibuai mimpi lagi tuhh , yg airliur basi mengalir mengalahkan air terjun tuuuu , haaaaaa . kite ambik kple manusia itu kite hentak hentak kann kat dinding . *motif : to wake them up . hahahaa . kejamm sungguhhh . *melalut sudaaaaa .  thats all for today . adiosssss !


dapur rumah aku *BERANGANLAHKAUAIEDA ! -,-



No comments:

Post a Comment