Wednesday, December 15, 2010

i'm a fan of





assalamualaikummm ! mai sini mai . tengok ni . haaaaaaaaaa ! sape tak kenal dorang ? boooooooowwwwww ! hahahah . kann dah kene . sape suruh mengaku . haishh jahat betol . okeokee . dorang ni , yuna and hana tajima . yunaaaa , sah sah lahh korang kenal kann . sape tak kenal yuna , da lah multitalented , pandai pulak tuuhh , bergaya gituu . i likeee ! haaa , yang sorang lagi ni , mesti ramai tak knl kan kan kann . hee , ni lahh hana tajima . die fashion designer tau . comel kann die . die ni mualaf tahuuu . and now , die reka baju untuk muslimah .ye kee ? ye kot . suke hati aku jee buat fakta sndiri . tapi betul lahh wehh , aku ade bce pasal hana ni . heee . aku suke sgt dorang ni . i love their dressup . from top to toe . :)

here are some of their photo :

perghhhh ! mmg meletopp ! i likee !

look at her supra . awww ! geramm gile makk !


ade style lahhh ! aww aww !

cungg gile siottt !

wowww ! i likeee  !

agak - agak kalau aku dressup mcm yuna oke dokk ? yuna versi debab . hahahah . jangan nk ngnjing ngnjing aku lahh kalau aku dressup mcm idola aku ni ehhh . korangg adeee ? haha . maybe supra tuhh , susah lahh aku nk dptkann . hahah . takpee , suatu ari nanti , tgk lahhh . hahaha . jenggg jengg jenggg ! :) adiooossss !



No comments:

Post a Comment