Monday, December 13, 2010

radja - yakin

Bukalah hatimu untuk diriku
Sebelum cinta hilang
Seperti bintang kupuja dirimu
Seperti malam datang

Yakinkan cintamu kepadaku

Agar aku bisa memiliki
Setulus hatiku mencintai dirimu

Lupakanlah semua mimpi-mimpi

Walaupun bayangnya menghantui
Yang kadang selalu ingin memilih cinta

Katakan bila hatimu tak bisa

Memberi cinta yg indah
Jangan memaksakan ingin yg lain
Tunggulah cinta memanggil

Bukalah hatimu untuk diriku

Sebelum cinta hilang

Aku hanya ingin cinta itu pasti

Jangan ada lagi keraguan
Aku hanya ingin cinta yg abadi
Seperti air

amboih aidaaa ! lately sokmo post lagu lagu indon . awaitnyaa ? lagu lagu malaysia takdak kaa ? waduhh waduhh ! pedas sungguh kata-kata itu cek kak oi ! bialahh aku nk post lagu ape pon . asalkan sedap di dengar dan best untuk dilayan . tak salah pon nk dgr lagu indon . actually , bie aku yg suruh aku dgr lagu ni . die ckp best . bile aku teliti balik likrik lagu nihh . perghhh ! menusuk kejantung akuu . erghh ! bagai di panahh petir . over suda . maybe , ni yg die nk dr aku . die nk aku yakinkan die balik dlm new relationship kitorng ni . yelahh , dulu aku jugak yg berpaling tadah dlm hubungan kitorang . bodohnyelahh aku ni ! skrg amek nak kauu . pandai pandai lahh yakin kann die balik . makk tanak tanggungg . hahah . adiossss !




1 comment: