Wednesday, March 16, 2011

16march2011 , hari paling "BAHAGIA"

oke , lets start this entry with , mukadimah first . bersiap sedialah menerangkan mate untu bace mukadimah aku yg panjang melebihi dua merhalah ni . actually , aku dan kawan kawan dan bie aku , mmg dah lame plan nak klua pada tarikh tersebut , nak hangout same same , nak DATING . kitorang plan mcm mcm , everything perfects . we plan that we want to colour our day with beautiful colours , with love , with smile , with joy , with laugh . with tears ? mintak sgt sgt dijauhkan . tapi , sebagai hamba Allah , kita hanya mampu merancang , selebihnya , allah yg mnentukan . semua rancangan tidak semestinya flows smoothly as we hope kann . sebab , Allah yg akan menentukannya . klau tak smoothly flows tu , adelah hikmahnya yg maha berkuasa buat mcm tu kan . kite sbagai hamba , harus ikut je dan jgn sesekali menyalahkanNYA .

pada tarikh ituu , kami pun keluar lah seperti dirancang . pada mulanya berjalan dgn lancar dan seronok lah jugak . huhahuha sana sini without thinking ape yg akan dtg lpas ni . yg kitorang pk just enjoy our day . tiba tiba , berlaku lahh sesuatu yg tidak diingini . seperti biase mslh rumah tangga antara rosmaieda bt rozaini dan tengku muhammad fadzil shah . ha , yg ni aku cite dlm postlain pulak k . post yg ni nti kne ckp lembut lembut . baru sweet . haha . haa , sweet lahh sgt kann , bile dah gaduhh , dah tak pandangg dah sweett mueeet nihh . pandang api jeeee . thats normal . aku rase bersalah sgt sgt kat sume kwn kwn aku . semua yg kitorang plan , rosak hancur musnah ranap hilang mcm tu je bagai dilanda tsunami yg berketinggian 10m . paham paham jelah . tgk jelah jepun jadi mcm mne lpas kne tu . sume mslh tuu dtg dr sape ? aku jugakkkkk . ye ye sume slh aku . i'm sorry friendsss . :( . aku tak patot kaitkan korang ngn masalah aku ni , aku mintek maaf sebab melibatkan korang . sebab aku , korang kne . sebab aku , korang tak enjoy . sebab aku , koran dah buang mase klua . sbb aku korang berpenat leleh cover line . sume salah aku . aku mintak maaf sgt .

aku ambil kputusan untuk tak berhadapan dgn mslh tu . aku lari dri masalah . aku lupekan sumenye untuk smentara waktu . tapi hati aku , allah je yg tau . lari dari masalah are totally wrong k . dont try this at home or anywhere . aku menyelesaikan mslh dgn tenang pada mlm itu .

p/s : friends , thanks sgt sgt atas segala jasa baik korang . tanpe korang , terkapai kapai lah aku bagai layang layang tanpa tali . terumbang ambing lahh aku di lautan masalah tu tanpe sbrg bantuan daripada rescue teams . thanks for everything . i love you alls !
   
lots of love ,
aieda rosmaieda

No comments:

Post a Comment