Monday, March 14, 2011

extra class :)

assalamualaikumm .
tadi and semalam , aku ade extra class taww dlm bhse melayunye kelas tambahan . biaselahh cuti cuti skola mcm ni , pihak skola sure akan adakan kelas tmbahan bg pelajar pelajar yg akan mnduduki peperiksaan penting mcm pmr , spm and stpm . tujuannye , untuk kebaikan pelajar jugak kann . and atas pelajar lah nk dtg or tak kann . tapi , bagi pelajar yg lemah mcm aku ni , harus lahh dtg , mane lah tau sedikit sebanyak dpt tolong korangg. yg dah star ponn , kalau nk dtg pon takpe jgak . kite manusia biasa harus berusaha untuk mencapai kejayaan . student yg dah star pon kne usaha jugak kann . yg lemah , lagi lah kne usaha dg lebih kuat .

wahh , panjang lebar aku berceloteh yeee , haaa , ni dah nak masuk isi kandungan . cerita sebenarnye mcm ni , tadi aku ade klas chemist and bm , smlm ade klas fizik and esok kelas agama . klas fizik smlm agak seronok sbb  finally , aku paham jugak mcm mne nk gune formula formula yg aku dah bljar mse form4 dulu . heee . kelas chemist tadi , hmm , ntah lahh . aku kurang paham lahh . tapi , jgn slhkan cikgu aku taww , maybe sbb otak aku ni susah nak pick up kot . hurmmm , aku mmg lemah sikit bab chemist chemist ni . ha ? sikit ke ? hahahah laps kelas chemist tadi , kelas bm , syok ohh , sbb aku buat keje sendiri . snap snap gmbar lahh , main fon fara lahh , borak borak lahh . haha .  tak concentrate sgt pon . concentrate sikit sikit je . heee . thanks cikgu sbb sudi melayan karenah saye . haha . esokk , klas agama pulak , hope seronok and dapat input yg byk . heeeeeee
hahaha . burok benor . ni mase rehat . mkn nasi minyak ohh .
yooo , sebelum balik bergambar jap . haha
lately , saya gemar berbaju kurungg , haha , actually , tadek baju n pkai tadi . main sauk jee baju kt dlm wardrobe . last last , amek nak tersauk baju kurung .haha . adiossss

No comments:

Post a Comment