Friday, March 18, 2011

shaw la la la la

hye there ! lately , banyak sungguh kan entry aku . almaklumlah , aku kan budak hostel , dah dapat peluang berblogging nih , blogging lahh sepuas puas nafsu ini . wahhhh ! arini sabtu , esok ahad , hurmmmm . mlas betol lahh . i will miss my blog , i will miss to write , i will miss blogging . hurmm . STOP IT ! dah dahh , jgn nak bersedih di pagi hari yang mulia ini okee .

arituuu , mase hari yg sangat "bahagia" tuu , aku sempat shopping beberape helai shawl . haha . tgh bergolak pon sempat lagi shopping . tak gune betol ! aku ingat nak pakai arini , tapi ,  my mickey nak aku pakai tudung biase je ( tudung bawal ) he love me to look simple mimple and pimple . haaa ? pimple ? euuwwww , tanakkk , tak suke . soo , aku kne lahh ikut ckp die , pakai ape yg die suke . aku cantik untuk die jee , aku bersusah payah dress up untuk die jee , soo , buat ape pakai ape yg die tak suke kann . nanti , orang lain pulak yg suke kat aku , haaaa mmg menempah maut lah orang tuu .

panjang lebar aku bercerita , niat aku nk tunjuk shawl baru je . haha . biase lahh aku kan suke menunjuk . tgk ni , tgk !
youuhuu , ni shawl yg bercorak abstrak + harimau . grrr , nmpak garang kannn . i likeeee

yg ni same je dgn yg kat atas tu , tapi aku pakai dgn care lain , pashmina kot .

shawl ni bercorak stripes and bewarna purple . agak labuh la , pandai pandai lah ejas

cantik tak shawl shawl tu ? cantik kannnnn . shawl je ke ? haha  . kat mane beli ? aku bli kat ecm , dkat ruang lega kot , yg kat dpan first lady tu . murah murah taww shawl kat situ . cepat datangg , nanti die dah tak jual dah kat situ . 25 aribulan ni , die jual kat megamall pulak . hebat kann aku . tau blake . menyempat jee aku soal siat mamak tuu . nak dpt diskaun punye pasal . haha .

 thats all . adiossss , thankyou ! :) btw , tarikh aku post entry ni , 19march2011 .

No comments:

Post a Comment