Friday, March 18, 2011

sweety pieeee !

assalmualaikumm , tak jawab dose taww . heee . oke , kat sini , aku nak cite sikit aktiviti aku hari ni . yeahhh yeahhh ! haaa ? mesti korang ingat aku kua bandar kann arini . hang out , datingg . yelah , mentang mentang lah aku ni jenis tak bole duduk rumah kannn . oke , fine !

hari ni , aku duduk rumah jelah , siapkan homework . tak pegi mane mane pon . sedang sibuk memerah keringat untuk siapkan keje skola , tibe tibe ade satu bunyi , tickkkkkkkkk !

anom : busy ke harini ? ape kate tenangkan fikiran ? haha . dkt taman glore ke atau esplanade sambil makan kopok . haha
aku : sekrang busy lah . petang tak .
anom : yelahh . petang kang lahh .

sooo , dlm pkul 6 kot . eh eh pkul 5 , ehhhhhhh pkul 6 lahh . haha . ktorang merempit ke taman gelora , tanpa memakai topi keledar , dan menempah maut di jalan raya . ( dont try this ) 

kitorang buat ape ehh kat saneee ? nak tau takkkkkk ? hahahahahah . view this picture . malas lah nak crita . malu . hahaha . aku ngn anom je tau ape yg kitorang buat . yeahhhh !

semangat aku menulis ! haha
hasilnyaaaaaaa ! :)

eh ehh , ni gambar candid taw . tak disengajakan . tepeleot kaki aku .

haaa , ini die underwear saya , anom !


thats all for today ! tankyou ! :)

No comments:

Post a Comment