Friday, May 27, 2011

i love my family !

heyyy korangg , aku penat sangat harini . why ? hurmmm . petang tadi , mama aku blnje haircut baru . wahhh , happy gila kot . dah lame tak potong rambut . now rase senang sikit nak pakai tudung . hahah . mood aku dalam keadaan stabil lagi . then pegi makan . lpas tu pergi ecm . yg dekat ecm ni lah yg tak seronok . err -,-" parents aku sebok nak beli kasut kat adik aku yg pompuan tu , ya . aku ? terumbang ambing . takdek orang pon nak teman aku g bli baju . hurmm . sedih tahuuu




 yess , you are right ! happy kann gambar gambar kat atas ni . ni bukan kat ecm . mmg lah happy lagi . -,-
haaaaaaa , ni lahh mase sengal aku . pegi shopping sorang sorang . macam erghhhh . aku bantai beli je baju ape pon . asalkan ada . hurmmm , buntu gila shopping tanpa anom . :(

 p/s : nikon coolpix s3100 , itu je yang saya mampu . btw , purple is my favourite colour . ngeheeee :D

No comments:

Post a Comment