Thursday, May 26, 2011

happy holiday everyone !

heyyy alls ! dah lame aku tak update blog aku nih . mesti korang bosan kann . takdek cerita baru pon . sorry alls . i'm a kind of busy lately . ni pon baru je abes mid year exam . perjalanan untuk menempuhi mid year tu agak sukar . sampai kene bersengjang mata . struggle punye pasal . now , aku tawakkal je kat allah . aku dah try yg terbaik . heee

lets talk about HOLIDAYYY ! korang mesti byk plan kann , nak pergi bercuti lahh , balik kampung lahh . ape plan aku yee ? cuti ni , untuk minggu pertama , sperti biasa , ade klas tambahan kat skolah . spm candidates kann . kene lahh rajin . :) and hari hari lain , hang out lahh . mega and ecm sarang akuu . kadang kadangg kalau aku nakkan ketenangan aku pergi lah tc . hee . ade pantai wooooo , angin dia perghhh , freshhhhhh . rindunyaaa . dah lame tak hang out . tgh tgh cuti tuu , jumaat sabtu ahad , aku kne balik kampung . pakcik aku kahwin . huuu , i will miss kuantan . second week , dah balik sini dahh . plan terdekat , hang ngn kawan kawan . heee . tak sabarnya . cuti belum startlagi , aku dah rindu dorangg . hurmmm

untuk korang semua , HAPPY HOLIDAY ! mesti korang dah plan macam macam kann untuk cuti ni . cuti cuti jugak , study jgn lupa . especially to budak budak spm . jaga keselamatan korang ye. jgn ade antara korang ni hilang kaki hilang tangan hilang mata bila skolah nak start nanti . take care all ! :)
yeahh , aku memang kusam ! :)

zawin najah za'e za'ba

syirooo zawinnnn

athirah yeeee

kanak kanak riang

No comments:

Post a Comment