Saturday, July 2, 2011

walkhathon , talkhathon , picturethon , videothon & 1 sukan 1 malaysia

assalamualaikum . warghhh lame gila tak blogging . kangan bangat deyhh . i am an hostelian and , dah sebulan tak dibenarkan balik . just imagine kalau korang kat tempat aku mcm mana ? 1,2,3  teruskan lah dgn imagine korang . aku nak bercerita sikit kat sini . dgn masa 4 jam yang diberi ini , aku mengambil keputusan untuk pulang ke rumah , dann mengadap laptop dan melakukan hobi aku . hobi ? what's your hobby huh ? hee . B-L-O-G-G-I-N-G . YEAHH ! that's your hobby too right ?

semalam , bersamaan dgn 2 july . seperti yang korang semua tahu , semua sekolah di malaysia wajib menjalankan larian 1 malaysia 1 murid 1 sukan * maafkan saya kalau susunan tak betol . sekolah aku buat double skali dgn walkahathon amal . so , korang takyah nak pelik lah knapa kitorang lari smpai pkul 10 .tajuk entry ni sgt berkenaan dgn apa yg aku buat smlm . haha . pagi smlm sblum pegi skolah rase mls gila . dah la kene lari kan , tapi lepas mengharungi hari smlm , seronok gila kot .  haha . nak tau knapa , check this out !

sebelum :
kami sihat

angkatkan tanganmu

aza with anak cikgu hasni
 semasa :
berlarithon

walkathon
 selepas :
aieda syira roshaidah

prefect

cactus girls

kami katan


nak upload video , tapi tak lepas . erghhh :(

No comments:

Post a Comment