Tuesday, December 6, 2011

appreciate what you have now :'(

pada suatu malam yang sunyi , sedang mataku terkebil kebil tahan mengantuk semata mata untuk texting dgnnya . tiba - tiba fon ku berdering , dan ke dengaran :

i will always love you , kekasihku
dalam hidupku dalam dirimu satu 
i will always need you , cintaku 
selamanya , takkan pernah terganti 
ku mau menjadi yang terakhir untukmu 
ku mau menjadi mimpi indahmu 
cintai aku dengan hatimu 
seperti aku menyayangi mu
sayangi aku dengan kasihmu
seperti aku menyayangimu 
i will be the last for you 
and you will be the last for me
*ungu - dirimu satu 

saat aku dgr kat telinga aku , dia sendiri yang nyanyi lagu ni , perghhh , i'm melting . mate aku yang terkebil kebil tibe tibe je stop , mengantuk aku telah melarikan diri . mane die pergi , aku pun taktau lah .ape tujuan die ? haha . tak penting lah . yang penting aku cair .   ya allah , aku bersyukur sangat kerana kau telah memulihkan kembali hubungan kami yang pernah hancur dulu .

tujuan aku cerita kat korang ni bukannye sbb nak menunjuk nunjuk yang bf aku ni sweet , jujur or anything , tapi , hurm , ade kemungkinan ape yang korang ade skrg ni , is the best for you . mmg kdg kdg rase , boyfriend korang tu , bosan , err , tak sweet langsung , nothing extra ordinary , tapi , korang jangan terkejut kalau satu hari nanti , dorang akan buat something yang akan buat korang mengeluarakan kata-kata ini wow awesome , you are the best hunny , oh my god , you willing to do that for me , ohh you are so nice .

selagi , bf korang tak buat kesalahan besar dgn korang , mcm curang , caci maki , selalu mengabaikan korang or etc , jgn nak mengada ngada ask for break . yeahh , i'm free , aku dah break dgn dia , aku free , aku boleh tackle ramai jantan yang aku suke yang lagi handsome , macho , kaya . mmg tu yang korang akan ckp dlm mase seminggu selepas korang break . tapi , one week after that , korang akan mula rase , hurmmm i miss him , i miss his care , i miss his voice , i can't live without him , and sometimes or certain people will say this i miss the moment that he yell at me . seburuk buruk mane pun bf kita , we still will miss him when we loose him . 

bila ade masalah , try selesaikannya dgn cara baik , break off is not the best things to do when you got a problem with him . cuba berfikir sematang matangnya . fikir secara menyeluruh . bukan fikir pasal diri korang je . cuba fikir mcm mne kehidupan dia lepas break dgn korang , die happy ke ? sedih ke ? lalu makan? mandi , basah ke tidak ? mmg menyakitkan bg si dia kalau bukan kehendaknya untuk break off . :(

hmm , maaflah kalau entry ni agak mengarut dan mencarut sedikit atau sebanyak . hee . aku bercakap berdasarkan pengalaman . hmm . ya , kitorg mmg dah lme kaple . lebih 2 tahun . tapi , hubungan kitorang tergendala sebentar di tgh tgh jalan . semua tu kehendak aku . tapi , bila die takdek dgn aku , aku rase sunyi sgt , hidup aku rase kosong . mmg aku ade knl dgn lelaki lain selepas kitorg break , tapi , die tak sme dgn ape yg aku ade dulu , dgn ape yang telah aku sia siakan . hurm , i really miss him . bila die dah bersama dgn perempuan lain , erghhhhhhhhh , aku rase sakit sgt . sakit yg aku rase ni ta sme dgn ape yang aku rase mse kitorg break off dulu . hari - hari aku menangis . i can't stop crying . i want him back . aku tak sanggup tgk die dgn org lain . tu je yang aku pk mase tu . :'( aku rase menyesal sgt sbb tinggalkan die dulu .  but now , i got him back .and i'm happy to be with him . i won't leave him anymore and asked for break up again . that's my promise to him . 



movie ni akan ceritakan kat korang pasal menghargai sesuatu yang pernah menjadi milik korang . aku rase movie ni amat berkait rapat dgn love story aku dan dia . aku agak terasa sikit lah dgn movie ni . haha . yelah , byk jugak salah aku dekat dia . :(

assalamualaikum
 ..

No comments:

Post a Comment