Monday, December 12, 2011

weeehuuuuu !

assalamualaikum , actually , taktau nak bg tittle ape kat entry ni , so , aku main letak jelah . haha . well , setelah seminggu birthday aku berlalu . baru hari ni , aku nak cerita pasal birthday aku ni . yee . saye tau dah terlambat , tapi sye nak cerita jugak . actually , tak smbut mne pun , just hang out with my BIE and dinner with my BELOVED FAMILY .
beloved family # 5 dec

aaron aziz  # 5 dec

aaron aziz # 5 dec
dengan kawan kawan tak sambut ke ? haihhh , awaittt tak sambutnye . awal awal lagi , aku dah kene serang dengan tepung satu baldi agaknye .mmg menyakitkan hati jugak lah nak membuang segala tepung yang dah melekat kat rambut aku . yeahh , korang mmg rawkk kwn kwn , thun depan , dah takdek dah org nak kene kan aku macam tu . hurmmm .sedih lah pulak .

mereka yang bersamaku selama seminggu birthday aku ini : *amboi , over pulak birthday sampai seminggu .


shopping sakan with anom hamdan # 6 dec

hangout yaww with fizah zakaria , athirah yee , norma niati # 7 dec

hangout yaww with syiro , aisyah , azlina , marissa # 7 dec
menonton wayang with fatengg # 10 dec
nak cakap pasal hadiah pulak , hmm , tahun ni aku dapat byk hadiah kalau nak dibandingkan dgn tahun tahun yang lepas . mungkin tak sebanyak yang korang dapat , tapi aku kisah ape , aku tetap anggap hadiah hadiah yang aku dapat ni byk sangat . special thanks to them , yang memberikan aku hadiah hadiah ini .

1 . anom hamdan  2 . fatengggg
bie sayangggg

1 . fizah  2 . athirah &syiro  3. farhana diyana  4. niati , farah , azlina , najla

a lots of thanks dedicated to all of you that have give me this beautiful , awesome , woww presents . i really appreciate it and i love you guys soo damn much . and tak lupa jugak kpade korang yang wish birthday aku , heee . thanks sgt sgt . aku sayang korang sgt sgt .

p/s : thanks korang sbb telah mnjadikan birthday aku tahun ni , GEMPAK GILAAA !  i love you alls . mmuahh

No comments:

Post a Comment