Monday, December 12, 2011

jalan jalan cari pasal

heyy korang , hari ini , lepas balik dr rumah fatengg , aku kne teman  AARON AZIZ kesayanganku ini , pergi buat ic sbb die merupakan , warganegara malaysia yang baru . haha . kidding . ic die rosak , sbb tulah nak buat baru . lepas buat ic , aku kne teman dia pegi byr broadband di ecm dan ambik stand camera ( aku taktau ape nme mnde tu ) . yee , mmg keje aku arini , teman die je . haha .takpelah , aku suke :) lets take a look , ape yg kitorang buat , lepas balik dari pejabat pendaftaran negeri pahang . wahhh , gitu . haha
eeeee ape tu ? tulah breakfast kitorang , merangkak lunch . haha . aku punye yg kat atas tu , kuey tiaw cendawan , yang ajay punye, me sizzling cendawan kot . ntah . aku taktau name die ape . tapi sedap doe . dapatkannya di tropicana foodcourt ecm ya . air ? hmm , kitorang minum teh o ais , puihhh , tak sedap .

seterusnya , selepas perut kenyang , ni lah kerja kitorang 



 
selepas itu , kami ke megamall , haha , tujuan : ambik stand camera , and beli sliper ajay .

 haha . ajay berangan nak jadi pari-pari . sampai tutup tutup mate , dgn harapan sayap tu boleh tolong die untuk terbang . haha

seriously , kitorang dkat megamall kuantan , bukan dekat london k . haha . cantik kan ? tapi , pokok cristmas tu mcm pelik sikit . condongg . angin kuat sgt kot mlm smlm , nasib baik tak tumbang . haha

tempat ketiga yang kami lawat ialah ,
muka excited dapat jumpa kawan . haha
 taman teruntum . satu satunya zoo yang ade kat kuantan ni . haiwan kat sini takdeklah byk mne . dah nme pun zoo mini kan . mse kitorang dtg ni , ade certain tempat kat sini , yang sedang di renovate . maybe die nak jadikan tmpat ni big zoo pulak ke . manelah tahu kann . yang penting monyet kat sini dah tak byk mcm dulu , sbb dorang dah lari g tc kot . kat sne ramai sikit org tgk dorang , barulah famous kan . kan taman teruntum ni , tak ramai sgt pun peminat dorang . haha . lantak kau lah monyet .
dah malas nak edit byk byk gmbar . haha
yeahh , taman gelora everybody . bagi sesiapa yang tidak bermastautin di kuantan , taman gelora adalah sebuah tempat yang famous dgn beautiful scenery nye . ramai kot , orang buat photoshoot kat sini , knape ? sbb tmpat die cantik lah . kitorang bukan nak buat photoshoot pon act , sje nak jalan jalan , nak lari dari kesibukan kota . wahh , power jugak ayat aku , dah lme jugak tak buat ayat BM . so , kalau nak background dp fb korang yang meletup , datanglah sini , buat photoshoot sendiri ehh .

ade byk lagi tempat tempat yang best kat kuantan ni , tapi tak terdayelah pulak nak pegi semua tempat kan . so , kpade korang yang bukan org kuantan , kalau dtg kuantan , trylah melawat tempat tempat yang aku pergi ni . have fun . selamat bercuti cuti 1 malaysia  *tetiba .

assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment