Sunday, December 18, 2011

blogwalking !

youhuuuu , pada hari yang membosankan ini , aku berjalan jalan di halaman rumah blogger blogger untuk mencari something yang aku boleh kongsi bersama sama readers sekalian . sedang aku berjalan jalan di blog kak irine , yess irine nadia marcello yang kiut miut mcm barbie doll tu , aku terdengar lagu yang agak best je kalau letak kat blog aku kan , so , aku search lah lagu tu . tajuk die lara lagi by adira . hee . sedap kann . suke suke je aku copy lagu dr kak irine . haha . then sedang aku seronok membace entry kak irine aku terjumpa link blog abg kak irine , abang kot . haha . suke suke je .



abang aizul , yup aizul marcello . first time kot aku jalan jalan kat blog die . tibe tibe jantung aku tersentap , woeeeeee , awesomee ! abg aizul ni kerja die snap gambar . byk gambar kak irine yang die snap . sumenye cantik cantik blake . kat blog die , ade byk gambar pengantin yang die snap . sumenye smart smart , cantik cantik ,  gempak , awesome , terbaikkk
.
ni lah salah satu gambar terbaik yang diitangkap oleh abang aizul . nice kan ? erghhh grrrrr , aku jadi geram bile tgk gambar nih . tak sabar gile nak kahwin , nak abang aizul jadi photographer aku nanti . haha . nak tgk lebih lebih , view lah blog abang aizull and kak irine . untung gila kak irine dapat abang kot mcm abang aizul ni . hee

p/s : abang aizul , nanti saya kahwin , tlg ambik gambar saya ehh . heee . thank you

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment