Saturday, March 31, 2012

movie magic

assalamualaikum readers ! :)

hari ni aku nak buat review sikit pasal cerite yang aku baru je tgk kat panggung tadi . hee . sudah semestinyelah crite tu best dan menarik minat  kan . kalau tak , buat ape aku sibuk promote kat sini . tadi , bie kite blnje kite wyg . at first , agak confuse , taktau nak tgk cerite ape , mirror mirror or jangan pandang pandang . disebabkan bie kite ni , suke cerite kelakar , kite pun setuju jelah nk tgk jangan pandang pandang . ade zizannnn , eeee kite suke sgt !

first impression , cerite ni mesti klaka and mesti takdek tujuan hidup . haha . but my first impression is tetttttttttt ! WRONG ! klaka tu mmg btol lah . tp takdek tujuan hidup tu yg slh . i cant stop laughing . bie kite pun same . aku mmg tak dpt cover gelak dah . tau tau jelah kalau aku tak cover gelak aku bunyi die mcmmne kann . buruk benor ! tapi , dlm panggung kan kite gelak ramai ramai so , tak kantoi sgt lah kann . hewheww .

barisan pelakon jangan pandang pandang


cerita ni mengisahkan sekumpulan pelajar ditugaskan untuk membuat assignment di gua bewah behak bewakk , entah lah im not sure . tak pasti nme gua tu ape . haha . zizan dgn sukarelanya melantik diri dia sendiri dlm menjalankan tugas ni . mase dorang jalankan tugas ni , mcm mcm dugaan dorang kne tempuhi . kne kacau dgn hantu lah , pakcik  houseboat yang mcm perogol bersiri lah , mcm mcm lah .

zizan sbg AJIS . Abang Jambu Idaman Semua
sara ali sbg YAYA , girlfriend zizan


ehh , tak bole lah nak cerita lebih lebih kan . pergi lah tgk sendiri di pawagam berhampiran . korang tgk lah sendiri mcm mne zizan jalankan tugas die sbgai ketua kumpulan . aku jamin korang takkan kering gusi nye . kering tekak , insyaallah . selamat mencuba . assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment