Wednesday, April 4, 2012

taman gelora

assalamualaikum salam sejahtera dan salam satu malaysia !

wolla blogers blogers dan readers readers sekalian . pada tengah hari yang panas terik ini , saya ingin mengupdatekan blog saya dan hmmm taktau nak ckp apa . hewwheww

pada hari isnin yg lepas , saya dan anom hamdan meluangkan masa seharian bersama sama . mungkin lepas ni anom hamdan perlu post entry yg mcm ni  <3 hari hari supaya aku akan lepak dgn dia hari hari . haha . kidding . lately aku jadi mls sikit nak klua rumah . walaupun rumah cik keding ni sekangkang lembu je dari rumah aku , aku ttp malas . why ? sbb aku malas lah . ahahaha . sedang kami lepak di rumahnya , tibe tibe terkluar idea yang bernas dari otak kiri kami berdua . yeahh , die memikirkan mnde yg sme aku fikir . well , dah name anok beranokk dokk .

lets see , ape yang kami buat :
anom hamdan 



cik keding ini begitu bergaya posing dengan baju kuningya . tahniah lahh semua gambar kau cunnn . dah mmg cun . gambar pun cunggg lah dokk . penat mencari tempat yang sesuai dan cantik . finally jumpe jugak kan . nice view rite ? dah mcm kat new zealand dah pun . mmg kat new zealand pun , new zealand kuantan . haha

 aieda rosmaieda


 ehemm ehemm , excuse me . cik tembam pun nak bergambar jugak . haha . thanks to anom kerana mengajar aku cara cara untuk pose . aku bukannye reti sgt pun . kayu pun lagi pandai posing kalau nak dibandingkan dgn aku ni .

ehhh bukan kami berdua je taww , ade lagi sorang tetamu khas yang kehadirannya was unplanned . hee cekkk sukaaaaa . thanks to his lecturer :D
tengku ajay with aieda rosmaieda


sebenarnye , aku ajak die lepak taman gelora nih untuk jadi photographer aku ngn anom . tapi mnde lain pulak yg jadi . anom plak yang kne jadi photographer kitorang . haha . kesiann mu anom . btw , thank you anakkkkuuu !




dear anom , aku tak hilang ke mana pun . aku ade je kat rumah ni . aku just segan je nak g rumah mu . mungkin sbb dah lame tak lepak kat rumah mu mcm dulu . aku sumbat jugak duduk kat rumah ni . if you need me , just call me or kalau takdek kredit tu text pun boleh . hee . yeahh kite mmg dah tak serapat dulu maybe sbb aku byk kali tinggal mu kot . i'm too busy with my things . mesti ade je mnde yang buat aku kne tinggal mu . dulu aku duduk asrama , baru baru ni PLKN , and nanti kite nak sambung blaja . mmg confirm lah kite mmg terpisahkan mase tu . i'm sorry dear . bukan kehendak aku pun nak tinggal mu . and yang ni penting sangat , mu perlu tahu , aku sayang mu sgt sgt and jgn lupe aku ea . perhaps , our friendship will never end . i love you

uneditted

No comments:

Post a Comment