Tuesday, April 10, 2012

frozen yogurt

assalamualaikum readers ! selamat hari cuti semua :)

topic kita pada hari ini ialah tengg tengg tengg jengg jengg jengg jongg jongg jonggggggg

frozen yogurt !  seperti yang telah terpapar pada ruangan tajuk di atas . semenjak 2 menjak 3 menjak ni kan , ramai usahawan telah membuka banyak kedai kedai frozen yogurt . mcm mcm jenis name ade . dan frozen yogurt ni juga telah menjadi kegilaan ramai anak anak muda dan anak anak yang terlampau muda dan anak anak yang kurang muda . senang cakap , semua lapisan masyarakat lah kan dan semua kaum di malaysia . 1 malaysia !! *tibe tibe

setakat ni di kuantan aku dah jumpe 3 kedai frozen yogurt . makin byk kan , sampai tktau nak pegi mne satu . which is : tutti fruiti , ugurt and the latest , baru try semalam sweetchells . tutti fruitti , yang paling femes kat kuantan ni , korang tahulah kat mne kan , ade 2 buah kat kuantan . ugurt terletak di bangunan baru sebelah ecm dan sasicc . sweetchells , haaa yang ni mesti ramai taktau kat mne . sweetchells terletak di bangunan di belakang ecm . kalau dari ecm korang akan nampak restoran taj , dan korang jalan lah kat bangunan tu then akan jumpe kdai warne biru . comel jee warne die . hee . aku suke tgk . tulah sweetchills . berhadapan dengan bubbles shop *kedai anom kerja .



kepada penggemar frozen yogurt anda boleh lah berkunjung ke restoran ke ? ntah kedai kot . haha . kedai frozen yogurt yang telah saya kongsikan ini . maaflah , saya orang kuantan so saya tau kdai frozen yogurt kat kuantan je , hewhew . sape sape yang datang bercuti di kuantan pun cubalah jugak yee . selamat mencuba you olllsssss !

model tak berbayar haha mmuahh sikit !

5 comments:

  1. mne plg sedap.?cadangan....(^_^)

    ReplyDelete
  2. hmmmm ... tetibe rasa macam nak pegi beli tutti frutti la pulok :P

    ReplyDelete
  3. cyren : of courselah tutti fruitti sayangg :)

    nana : belanje saya ehh ? :D

    ReplyDelete
  4. famous plak ye yogurt skrg ni.. kat area lmbh klang pun lgi la mcm2 restoran..

    ReplyDelete
  5. aah . memang pun . oh ya . kat kuantan baru ade 3 haha . malunyeee

    ReplyDelete